این سیستم تمرینی رو خودم طراحی کردم و قبلا خودم تست کردم و واقعلا عالی جواب می دهد .

کسانی که از رشد بازوهای خود راضی نیستند با انجام این روش تحولی عظیم رو شاهد خواهند بود البته باید ذکر کنم که در این تاپیک سیتمهای خاصی رو قرار خواهم داد که بتوانم به شما عزیزان خدمت کوچکی رو انجام داده باشم
سیستم تمرینی و انجام حرکات................

  

کیف آلوما والتن

ادامه مطلب...
ارسال توسط میلاد نیکو

 

روز 1 (سینه ـ جلوبازو)
قفسه زیرسینه با کراس 8×8
پرس سینه روی گردن 8×8
پرس بالاسینه دمبل موازی 8×8
پارالل دست باز V 8×8
جلوبازو سُردادنی 8×8
جلوبازو لاری 8×8
جلوبازو دمبل میز بالاسینه 8×..................................

بشیرآنلاین:
زمانی که جو ویدر، آرنولد را به آمریکا برد، اولین کاری که انجام داد راهی کردن او به باشگاه وینس جیروندا بود تا این جوان پرحجم اتریشی را به بهترین فرم بدنی برساند. ظاهراً آرنولد پس از رسیدن به باشگاه جیروندا اولین جمله‌ای که گفته این است: من آرنولد شوارترنگر هستم، مستر یونیورس. و در پاسخ جیروندا به او گفته که از نظر من یک فرد چاق هستی.
جیروندا شیوه سخن‌گفتن خودش را داشت و به داشتن خلق و خوی تند شهرت داشت و خیلی هم در مقابل کسانی که برای پیروی از قوانین او گیج می‌زدند بی‌طاقت بود. لیست دلایل اخراج شدن از باشگاه او شامل تنبلی، اسکوات زدن، پرس سینه رفتن، مصرف استروئید، به کار بردن کلمه دویدن و درخواست راهنمایی و عدم پیروی از آن می‌شد.
جدا از خصوصیات شخصیتی‌اش، شاید او بزرگترین مربی بدنسازی تاریخ باشد. او چند دهه جلوتر از زمان خودش بود. برخی از ایده‌های تمرینی و غذایی او بحث‌برانگیز بودند. اما فرقی نمی‌کرد که روش‌هایش چقدر غیرمعمول به نظر می‌رسید چرا که در هر حال جواب می‌داد.

.................................

کیف آلوما والتن

ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط میلاد نیکو

واقعیت این است که هر بدنسازی خواهان دستیابی به حجمی بالاتر در عضلات بازو است و هر چند مطالب زیادی در این مورد ارائه شده، هنوز هم افراد بسیاری در رشد عضلات این بخش با دستیابی به شکل مورد نظر دچار مشکل هستند، خوشبختانه همیشه راه‌های جدید و نکات ظریفی برای بهبود و اصلاح روش‌های تمرین وجود دارد. و هیچ بدنسازی در دنیا نیست که بتواند ادعا کند برنامه تمرین او بهترین برنامه ممکن برای رشد هر یک از عضلات است و برای تمام بدنسازان دنیا مؤثر است. در اصل هر فرد برای این که بتواند به مؤثرترین برنامه تمرین برای خودش دست یابد به سال‌ها تجربه و کسب اطلاعات مختلف در زمینه تمرین نیاز دارد و حتی بهترین برنامه‌های تمرین هم پس از مدتی آثار مثبت شان کاهش می‌یابد و نیاز به تغییر و اصلاح دارند. بنابراین تصور نکنید می‌توانید برنامه‌ای را که برای فرد دیگری مؤثر بوده مورد استفاده قرار دهید و در زمان کوتاهی به رشد عضلانی مورد نظر دست یابید. بالعکس با ایجاد تنوع و استفاده از روش‌های مختلف در تمرین است که می‌توانید رشد عضلانی را تسریع کنید.
..................................

کیف آلوما والتن

ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط میلاد نیکو
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 539
بازدید ماه : 949
بازدید کل : 53234
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

>