اگر چه هنوز تحقیقات بیشتری در این مورد نیاز است تا صورت بگیرد اما باز هم در مورد تعریف فورسکولین می-توان چنین گفت که این ماده یک جزء گیاهی با عامل بالقوه چربی سوزی می-باشد . 

فورسکولین یک جزء فعال شیمیایی است که از ریشه یک گیاه هندی با نام کولوس فورسکولی گرفته شده است . تحقیقات نشان داده-اند که فورسکولین سبب می-شود شریان-ها منبسط شوند و به این طریق فشار خون را پایین می-آورد . همچنین نشان داده که به عنوان یک عامل بالقوه در برونش-ها می-تواند به بهبود تنفس کمک کند . از همه موارد جالب-تر به هر حال همان عامل بالقوه چربی سوزی در این گیاه می-باشد .
چندین هورمون نظیر گلوکاگون ، اپی نفرین و غیره وجود دارند که اکسیداسیون چربی را به وسیله متحرک کردن اسیدهای چرب ذخایر چربی بالا می-برند بنابراین ترشح این هورمون-ها کمک می-کند تا چربی به عنوان سوخت سوزانده شود فورسکولین نیز نشان داده است که سیکلاز آدنیلیت ( یک آنزیم که سطوح میان سلولی camp را افزایش می-دهید ) را فعال می-کند camp یک مولکول پیغام آور مهم می-باشد که همان روشی را دارد که هورمون-های مزبور انجام می-دهند . این مولکول تبدیل به یک عامل بالقوه برای فورسکوین می-شود تا باعث افزایش تحرک و اکسیداسیون اسیدهای چرب شود .
هنوز اطلاعات دقیقی در مورد دوز مصرفی فورسکولین وجود ندارد اما معذلک این طور جا افتاده که مصرف 20 الی 50 میلی گرم از آن روزانه در دو یا سه وعده ممکن است در بالابردن سطوح camp موثر باشد البته مهم است که همواره به توضیحات واقع در بروشور مکمل مورد مصرف توجه کنیم تا اطمینان حاصل کنیم درصد میزان فورسکولین موجود در چربی سوز مزبور واقعا استاندارد است برای مثال یک محصول ممکن است شامل 50 میلی گرم کولوس فورسکولی باشد که در این صورت میزان استاندارد فورسکولین- 20 درصد است بنابراین این محصول شامل 10 میلی گرم فورسکولین می-باشد و در این صورت شما نیاز دارید تا این میزان را حداقل در دو وعده مصرفی با دوز 10 میلی گرم بخورید تا 20 میلی گرم از آن به دست آورید .
اگر که شما قصد خوردن دو دوز را در طول روز دارید پیشنهاد می-شود که یک وعده ازآن را قبل ازتمرین وعده دیگر را بلافاصله بعد از تمرین میل کنید اگر که وعده سومی هم در کار است توصیه می-کنیم که آن را با صبحانه بخورید مگر این که زمان تمرینتان در صبح باشد که در این حالت این کار به معنای دو برابر کردن دوز صبح می-باشد

کیف آلوما والتن


تاریخ: چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط میلاد نیکو

 

 علی تبریزی نوری در تاریخ ۲۴/۴/۱۳۵۱ در شهر مقدس مشهد متولد شد .

در سن ۱۶ سالگی ورزش کشتی را شروع کرد و در سن ۱۸ سالگی ورزش بوکس و بدنسازی معرفی گردید...........

کیف آلوما والتن

ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط میلاد نیکو

  

کنترل وزن بدن و عملکردهای مرتبط با آن مثل اشتها، گرسنگی، متابولیسم عمومی، متابولیسم چربی ها و قندها، کالری سوزی و امثال این با مصرف مطلوب ویتامین بسیار کارامدتر عمل می کند….
کنترل وزن بدن و عملکردهای مرتبط با آن مثل اشتها، گرسنگی، متابولیسم عمومی، متابولیسم چربی ها و قندها، کالری سوزی و امثال این با مصرف مطلوب ویتامین بسیار کارامدتر عمل می کند. همه اینها نقش مهمی در حفظ سلامت و وزن سالم دارند و بیشتر این ویتامین ها در کنار هم عمل میکنند به همین دلیل نمی توانویتامینخاصی را «بهترین» ویتامین برای کاهش وزن معرفی کرد...............

کیف آلوما والتن

ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط میلاد نیکو

  ۱۰تکنیک برای پرس سینه ای سنگین تر

شما می تونید فیلم رکورد پرس سینه باشگاهی  را از لینک زیردانلودکنی

 دانلود با لینک مستقیم ادامه مطلب..........

کیف آلوما والتن

ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط میلاد نیکو

 

                                                                                        

تمرین دوچرخه سواری اجازۀ فعالیتی طولانی مدت و شدید را به شما می‌دهد و اگر بخواهیم دقیق بگوییم، باعث بیشترین حد اکسیداسیون چربی های می‌شود.

وزن کم کردن:

دربارۀ رابطۀ دوچرخه سواری و کاهش وزن مطالعات اندکی انجام شده است

از گذشته تا کنون، در زمینۀ اضافه وزن و کاهش وزن، دوچرخه سواری نسبت به پیاده روی کمتر مورد توجه محققان قرار گرفته

 است........................................----------------------

کیف آلوما والتن

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط میلاد نیکو

 

 

 

                                     

  

داشتن اندامی زیبا و متناسب، آرزوی هر انسانی است. راز و رمز آن گروه از افرادی که تناسب اندام خوبی دارند، ورزش است.در اینجا به برخی ورزش هایی که بازیگران برای لاغر نگه داشتن خود از آن ها استفاده می کنند و دلایل مفید بودن شان اشاره می کنیم..............................

کیف آلوما والتن

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط میلاد نیکو

 

خوردن نان شیرینی گرد(شبیه کیک یزدی است)،آبجو نوشیدن و پرداختن به آن.همه ی ما با این شرایط آشنایی داریم و همه ی ما از آنها صدمه خورده ایم.دوری از این مسائل همه را به ۲۰_۱۰پوند وزن کمتر می رساند که به عبارت دیگر یعنی بدنی زیباتر خواهیم داشت.

...............بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

کیف آلوما والتن

ادامه مطلب...
ارسال توسط میلاد نیکو

 

یک سری مواد غذایی وجود دارد که به نام " غذاهایی با کالری منفی " (NEGATIVE CALORIE FOODS) معروف هستند. این مواد غذایی نسبت به سایر مواد، انرژی بیشتری برای هضم خود نیاز دارند، یعنی بدن انرژی بیشتری برای هضم آنها می سوزاند و در عین حال بدن نمی تواند کالری زیادی از آنها برای خود ذخیره کند. پس علاوه بر اینکه باعث سوخت چربی ها می شوند، کمتر به چربی تبدیل شده و ذخیره می شوند.

...............................بقیه ادامه مطلب............ 

کیف آلوما والتن

ادامه مطلب...
ارسال توسط میلاد نیکو

 

سیب به بهبود تنفس، درمان و پیشگیری از آسم، افزایش هوش، پیشگیری و درمان آلزایمر، کاهش کلسترول، کاهش خطر حملات قلبی، کاهش احتمال ابتلا به سرطان، افزایش انرژی بدن، افزایش بینایی و بهبود دیابت کمک می‌کند

....................

کیف آلوما والتن

ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 20 اسفند 1390برچسب:ویژگی ها و خواص سیب سرخ,
ارسال توسط میلاد نیکو

 

پیاده‌روی ورزش بسیار خوبی است. اگر شما نیز پیاده‌روی می‌کنید و قصد دارید حین آن کالری بیشتری بسوزانید این مقاله به شما کمک می‌کند.

.......................................

کیف آلوما والتن

ادامه مطلب...
ارسال توسط میلاد نیکو
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 416
بازدید کل : 51696
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

>